dimarts, 23 d’octubre del 2012

Pastís de moniato i poma


Hem d'aprofitar i utilitzar el meravellosos productes que tenim a cada temporada i que es troben en  òptima qualitat per cuinar. Comprant aquests productes m'agrada provar diferents receptes, que compartiré amb qui vulgui. 
A veure si us agrada aquest deliciós pastís de moniato i poma. Realment queda molt i molt sucós!!!!

 Pastís de moniato i poma.

Ingredients:
150 gr de moniato
100 gr poma
75 gr sucre more
75 gr flocs de civada (copos de avena)
75 gr oli (jo vaig posar oli de girassol)
50 gr pansas
3 ous petits
½ cullereta canyella
Un polsim de nou moscada
1 culleradeta de bicarbonat
Un polsim  de clau mòlt

Coure al forn el moniato. Preescalfar el forn a 170º.  Una vegada fet el moniato, en un bol triturar la polpa,  juntament amb els trossos de poma sense pell, + afegir els flocs de civada + afegir panses + afegir espècies + afegir ous + afegir oli, i barrejar, una vegada barrejat afegir bicarbonat i barrejar i finalment ficar al forn uns 40-50 minuts. Una vegada fet jo li vaig posar per sobre coco ratllat.

Que sucós!!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada